Subject: Teavitus lepingute üleandmise osas
From: Märt Pakats <[email-masked]>
To: "Kristel Merilain" <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 15:08:38 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere!

Käesolevaga anname teada, et tulenevalt riigiasutuste ümberkorraldustest
teostab alates 01.10.2025. a Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
(REM) ja tema valitsemisala asutuste info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
valdkonna riigihankeid keskse hankijana  põhimääruse
<https://www.riigiteataja.ee/akt/127052025019>  alusel Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia Keskus (REMITK), kellele
antakse alates 01.10.2025. a üle REM nimel sõlmitud info- ja
kommunikatsioonitehnoloogia valdkonna hankelepingute täitmine.

Teiega sõlmitud võlaõigusliku lepingu Koostöökokkulepe nr 1.1-13/1862-1
(1.1-4/30), antakse REM poolt üle ja võetakse REMITK poolt vastu
üleandmise-vastuvõtmise akti alusel, mille tulemusena muutub alates
01.10.2025. a Teiega sõlmitud lepingute tellijapoolne juriidiline osapool,
kelleks saab Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia
Keskus, registrikoodiga 77002179, asukohaga Tähe tn 4, 51010 Tartu.

Teie jaoks muutub lepingupartner, aga lepingu kõik sisulised õigused ja
kohustused jäävad sõlmitud kujul kehtima. Lepingu tellijapoolne
kontaktisik olen nüüdsest mina Märt Pakats, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  , 56989940. Lepingu täitmise eest, mis on
toimunud kuni 30.09.2025. a (k.a) tuleb esitada arve Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumile, aga alates 01.10.2025. a osutatud teenuse
eest esitatakse arve Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
Infotehnoloogia Keskusele. Lepingu osapool on kohustatud arvele märkima
tellijapoolse kontaktisiku nime, lepingu numbri (viida) ja kui leping on
sõlmitud riigihangete registris (RHR) läbiviidud riigihanke tulemusena,
siis registrist tuleneva lepingu osa viitenumbri (15-kohaline). Arve tuleb
edastada oma e-arvete operaatori või raamatupidamistarkvara E-arveldaja
(http://www.rik.ee/et/e-arveldaja) kaudu.

Kirja kättesaamisel palun andke sellest märku, et teaksime, et olete info
kätte saanud.

Lugupidamisega

Märt Pakats
Osakonnajuhataja
Infotehnoloogia osakond
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
625 6556